יום ראשון, 6 במאי 2012

קוקי בת 30


קוקי נולדה כשהייתי בת 6


קוקי בת שלושה שבועות אני ואמא

אני זוכרת כשראיתי אותה בתוך האקווריום שבו מסיעים את התינוקות בבית היולדות 
וכבר אז היא היתה כ"כ יפה
כעסתי עליה על זה
זה לא שהייתי על תקן היפה עד עכשיו
אבל היה ברור לי מה הולך לקרות בהמשך...

שיק של שנות השמונים

אני בחרתי לה את השם
קראתי לה גוני
כי גוני היתה חברה טובה שלי באותם ימים
ואחרי יומיים החלטתי לשנות לשירי



מאז ועד שהתבגרתי
לא כ"כ אהבתי אותה
היא תמיד משכה תשומת לב
כ"כ יפה
מה שגרם לכולם מסביבי לראות רק אותה



אני הייתי האחות הגדולה
מלווה שלה...
באמת שלא נתתי לה צ'אנס
רק לפני כמה שנים התפייסתי איתה
סלחתי לה שהיא כ"כ יפה
למדתי להסתכל על כל המיכלול.

היא גם מאוד מאוד מוכשרת
אחרי הלידה של אבינעם היא נתנה לי מתנה כמה שיעורי אימון כושר אישי


קוקי בצילומים למנטה, תודו שאין דברים כאלה...

תקשיבו, זה לא בגלל שזו אחותי היא באמת מדהימה
כ"כ כיף לראות אישה שמחוברת למה שהיא עושה ואוהבת אותו כ"כ
אפילו לרגע הצליחה להכניס אותי לעולם שלה ולחשוב שריצה זה דבר מגניב
זה עבר לי
לצערי
בקיצור קוקי בת 30 והיא מהממת
ואני אוהבת אותה גם בשביל כל השנים ש"שנאתי" אותה
מזל טוב קוקי אהובה
גיל 30 זה אחלה גיל!
אוהבת 
אחותך הגדולה

עכשיו אני נהנית מהיופי הזה, קוקי ורונה בצילומים לסינרים שלי. צילום : גיא נחום לוי, איפור : פנינית כץ לעדה לזורגן


קוקי ורונה בצילומים של הסינרים שלי. צילום : גיא נחום לוי איפור :פנינית כץ לעדה לזורגן

















ו

תגובה 1:

  1. היי יקירתי
    צחקתי והתרגשתי, כתבת כמו שרק את יודעת, עם המון הומור עצמי וחמלה והכרה במורכבות של האהבה שלנו לאלה שהכי קרובים אלינו. אוהבת אותך דורלי

    השבמחק