יום חמישי, 8 במרץ 2012




את הכל אני לוקחת ברצינות
ואת תחפושות הפורים של רונה ואבינעם שלי אני לוקחת הכי ברצינות...

דודה שירי,  אחותי היקרה סיפרה לה שכשהיא היתה ילדה היא התחפשה למוכרת ממתקים
וזה הכי שווה כי יש קופסה מלאה בממתקים.
זה כמובן קנה את רונה ומאז אי אפשר היה לחשוב על כלום, אולי בעצם על מלכת ממתקים
או פיית ממתקים או שלושתם ביחד

אז ברצינות אופיינית, ובהשפעת הקורס של מיה התחלתי לחקור, לגשש, להבין מה העולם של רונה  או אולי בעצם שלי...?

חיפשתי רפרנסים למוכרי ממתקים
ולא מצאתי

אז הכנסתי את עצמי לעולם של הצבעים (שבעקבות הבבושקות שלי אני כבר ממש שוחה בו)




 


היה תהליך ארוך, עם לקוחה די קשה שלא מוכנה למדוד בדרך
אבל בסוף התחילה להתהוות התחפושת
הדובדבן הגיע בסוף שהחלטנו שכבר יש לנו עולם ומצאנו את השם המתאים למיתוג.
קבלו את סוכרונה






מאחר ואבינעם עוד לא משתף פעולה בעניני מחקר אבל הוא לקוח מעולה שמוכן למדוד ואפילו ללבוש את התחפושת לכמה שעות (ולא 5 דקות) השתעשעתי בהרבה מחשבות ורעיונות לתחפושת ורק יומיים לפני נפלה ההחלטה. ינשוף

יש כל מיני ינשופים
כזה

וכזה

אבל לי יש ינשוף כזה
עם פראק ועניבה




(ראיתם פעם ינשוף קופץ בטרמפולינה...?)

ואחרונה חביבה, תחפושת אחת בשביל אמא... (ולכן נוריד אותה אחרי 5 דקות בגן)
בבושקה
או כמו שרונה קוראת לה –  בבושקת הממתקים
(נראה לי מעכשיו שכל תחפושת תסתיים בזה)



 חג פורים צבעוני ומלא שמחה!

2 תגובות:

  1. מדהים!!! פוסט מקסים ותחפושות מדהימות!!!
    מחזקת את מה שהילה אמרה- אלופה

    השבמחק