יום שלישי, 31 ביולי 2012

Mom & Me הגירסה של רוני


ביקשתי ממנה להביא לי לראות תמונות חשובות מההיסטוריה שלה.
נפגשנו
היא הביאה תמונות מהחתונה (מהמעט שצילמו)
תמונות ילדות.

ואלבום אחד
לא יודעת למה היא הביאה אותו
התחלנו לדפדף
עולם שלם
של עוגות יומולדת מפוארות ומושקעות נגלה לפניי










כאלה שהיו עושים פעם כשהאמצעים היו מצומצמים
מאותה פשטות היא יצרה עושר – עולם ומלואו
זו אמא שלה, היא היתה קרמיקאית מוכשרת כזו שתבונת כפיים היו נחלתה

עם אותו כישרון היא יצרה את העוגות יומולדת המושקעות האלו
שהיום לא היינו רואים כי השפע נותן לנו פתרונות מהירים שיש בהם אפקט.

אחר כך עברנו לשאר הדברים
שמלת הכלה שלה 
היא סרגה אותה ביחד עם אימה


היא נראית רלוונטית אפילו להיום,
 טוב אולי זה במושגים שלי
כשהיא אוחזת בה אני רואה את אותה גאווה של העשיה המשותפת של אם וביתה
את זה שלאף אחת בעולם אין את אותה שמלה




ריקוד האחיות בחתונה בחדר האוכל בקיבוץ


אחר כך הלכנו לטייל בקיבוץ לראות את הקיר הקרמי שאמא שלה יצרה בחדר האוכל
תוך כדי מחשבות על מה שראיתי הבנתי שבלי לכוון לזה קיבלתי מרוני את הסיפור שלה Mom & Me בגרסת רוני
כמה קווי דימיון יש בינה לבין אימה וכמה שונות הן
Mom & Me הגירסה של רוני


אני כל כך אוהבת אותה
חיפשתי טיפול אלטרנטיבי והגעתי אליה, הרעיון של פלדנקרייז קרץ לי
אולי כי אמא שלי דיברה הרבה בשבחי השיטה
כשהגעתי לרוני ישר ידעתי שהגעתי למקום הנכון

תבונת כפיים 
זה ביטוי שהיא אוהבת והוא כל כך ממחיש את דרך העבודה שלה ובכל דבר שהיא עושה
אח"כ גילתי שהיא תופרת ומנהלת את המתפרה שעובדות בה הפנסיונריות בקיבוץ
וגם בזה התחברנו,
 חלק נכבד מהעיצובים שלי עובר תחת ידיה החכמות ומלאות הרגש של רוני.

כשרואים מישהו שעושה את העבודה שלו מתוך אהבה גדולה לי זה ברור שאני במקום הנכון
לכן אני פותחת לי איתה עוד ועוד כיוונים
תכירו (אבל אל תגלו) את רוני לפידות

................................................................................
נ.ב 
הוספתי שדה הרשמה לעידכונים ממני על כל פוסט חדש, הוא נמצא מצד ימין למעלה, אשמח אם תירשמו (-:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה