יום ראשון, 3 ביוני 2012

שבועות - חג יפה כל כך!

השנה הבנתי
שבועות זה החג שאני הכי אוהבת
עד כדי כך אוהבת שאני מוכנה לבוא למושב ולהיות בו שלושה ימים ברצף
זה אומר המון

הוא כל כך שמח
והוא כל כך חגיגי
והוא כזה יפה
אולי זה שרידים לזה שאני בת של פאלחים
ובאמת זה חג של עובדי האדמה
כל אחד מביא מהביכורים שלו
עכשיו שאני זורעת וקוטפת (רק לא צמחים ופירות) אני מבינה כמה זה מרגש

הדבר הראשון שיוצא,
איזו טריות יש לו ואיזו התרגשות הוא מביא עימו
כלומר גם למשמעות העמוקה יותר של החג אני מתחברת



מזל שיש כמה הזדמנויות לחגיגות
 קודם כל בבית הספר

שוזרת אני ושוזרת
אחד לו ואחד לה בצבע ורודי

סלינו על כתפינו ראשינו עטורים, מקצות הארץ באנו הבאנו ביכורים
פנו דרך לנו ביכורים עימנו

ואח"כ החגיגות במושב שבו גדלתי (רמות)
כמיטב המסורת קישטנו את העגלה השכונתית
עם הדיגלונים שלי
והצטרפנו לתהלוכה של כל הטרקטורים והעגלות

אחרי ולפני
זר בגירסה המודרנית


אנחנו ואבא אצלו בחצר הבית
חברות בדור ההמשך
אבינעם ואייל (סוף סוף רואים אותו)


היה ממש כיף ומרגש
שנקצור עוד הרבה פירות השנה


6 תגובות:

  1. מהממת אמיתית! את הבנות התמונות המילים... מחכה למפגש אחת על אחת.. נשיקות

    השבמחק
  2. יש כאן ריח של ארץ ישראל הישנה והטובה

    השבמחק
  3. איזה מתיקות... ממש חלב ודבש

    השבמחק